Volvo ocean Race, den finaste festen!

Eftermiddagen var bra spännande dag två,- 
Vi hade fått en klädkod,- Midsommar Casual så det väntades en riktig höjdar fest, vi skulle fira Midsommar på en Ö med levande trubadur och de färskaste skaldjuren! Alltså jag har nog aldrig haft så trevligt under detta år hittills iallafall! 
(null)
Svårt att göra sig fin med Göteborgs väder - så himla växlande! Störtskurar och solsken! 
(null)
Snittar och vitt vin på skärgårds båten på väg till Ön där vi skulle fira en för midsommar! 
(null)
Klivit av båten! 
(null)
Vi fick en varsin kall öl o massa bra musik! 
(null)
Så vacker plats med fin dukning! 
(null)
Alltså Lotta och Ida - vilken tur att jag fick åka med dessa tjejer! Ida och jag har gått i skolan ihop dessutom! 
(null)
Så himla festlig stämning! 
(null)
(null)
Så goda kräftor musslor krabbor och räkor! 
(null)
Så vacker plats! 
(null)
När man varit på dass får man tvätta sig i citronvatten! 
(null)
Så skönt att få göra den här resan o få skratta o ha lite kul! Jag var verkligen sopslut innan vi åkte - magkatarr o extrem trötthet 
De här har gett mig Energi! 
(null)
40 stora fina jordgubbstårtor o kaffe till efterrätt! 
Så gott allting! 
En trevlig kväll med båtfärd tillbaka till piren,- där vi fick surra med Volvos Vd till och med! Så intressant att få träffa så mycket olika människor! 
(null)
Ida och Volvos Vd! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0