Semesterns första dag!

Dag 1 - vaknar vid 7 tiden av att Elon är vaken ... ingen klocka som ringer o ingen stress till dagis eller jobb! Så himla skönt! 
Men som alla år så har jag svårt att vänja mig också - vid semester feelinhen! Vet liksom inte alltid hur jag ska lägga upp dagarna! 
(null)
Igårkväll cyklade vi förbi lekparken!
(null)
Älskar sommarkvällar!
(null)
Å Elon är så duktig med sin cykel o cyklar hellre själv nu.. blev några kilometer i benen! 
(null)
Unnade mig en motionsrunda efter 22 också - så skönt att från och med nu strunta i klockan! 
(null)
Idag tog vi traktorn o hälsade på mormor! Där var Elons kusin - Filippa .. så hon fick åka ett varv på släpet! 😅
(null)
Hon är lite imponerad av Elon tror jag 😁 dom verkar få mer o mer roligt ihop! 
(null)

Sen hade E sitt livs första besök på Folktandvården idag! Räkna tänder o prata kost... de gick galant även om han grina o skrek att han vela åka hem första kvarten... 🙄 vägrade gapa också... men så hörde han att han skulle få med sig någon krokodil med sig hem så då jäklar gick de minsann bra att gapa!
Sen var han stoltast i världen o har berättat för alla att han varit hos tandläkaren 😁

Nu ska jag sova! Eftersom F inte har semester än så blir det liksom så att de ändå är vardag här hemma med någorlunda tidiga kvällar! 

Kommentarer
Postat av: Yvette

Kom igen nu ! Läge för ett nytt inlägg....eller ☺☺☺

2018-10-11 @ 12:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0