Midsommar och Semester!

Men som jag längtat efter denna helg! Äntligen semester i 6 härliga veckor, sååå himla skönt! Jag ska njuta varendaste dag! 
Sparkade igång semestern med Midsommar!
Kvällen innan så fick de bli pizza - vi skulle fixa med tårta och sill, så att laga middag var jag inte sugen på!  
(null)
Gott när de väl händer! 
(null)
Finaste tjejerna i världen! 
(null)
Mina gulljäntor! 
(null)
På väg till Åsudden! 
(null)
Fredde stilig dagen till ära! 
Sen var vi hem för att svida om till kvällens kalaskväll med bästa gänget! 
(null)
Thea, redo för Hawaii fest! 
(null)
Fick bara en bild på henne då Lydia var sur och Elon var nyvaken o butter han med! 
(null)
Färgklicken nummer 1!
(null)
Hela gänget önskar Glad Midsommar! 
(null)
Tjo hoo!
(null)
Syrran i baren! 
(null)
Elon med papsen 💞
(null)
(null)
Vilken utsikt! Den gröna lilla saken där var min... god lär jag säga!
(null)
Elon min lilla gullegris!
(null)
Styrdans! 
(null)
Elon och Viktor! 
(null)
Morbror Robban! 
(null)
Alice Steffen och Thea! 
(null)
Min lilla mamma! 
(null)
Hej gänget !
(null)
Mathias!
(null)
Pappa och Ove! 
(null)
Mys!
(null)
Ärtan Alice 
(null)
Min Karl de här!
(null)
Tipspromenad! 
(null)
Bästa frågan! 
(null)
Solen går ned... vi äter tårta och grillar korv - när klockan börjar bli efter 02 börjar folk krypa till kojs!
(null)
Tack för världens roligaste Midsommar! 
(null)
Klart bästa släkten! 
Hej hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0