Jag har kört Lastbil!!

Dagens konferens startade redan 8.30 så idag fick vi vara uppe tidigt igen, speciellt eftersom man är  uppe halva nätterna! Man är ju inte van alls att slarva runt så här! 
(null)
God frukost helt i min smak! 
(null)
Väskan packad för att besöka race village idag, även seminarie med Volvo samt lunch och besök där! 
(null)
Först race village där vi fick se båtarna på nära håll! 
(null)
Helt otroligt vilka omkostnader denna tävling har ... 
(null)
(null)
(null)
Jag gick från att veta Noll till att vara både intresserad och fascinerad! 
Men dagens höjdpunkt var nog ändå det här ... jag hade bestämt mig för att Inte köra... men efter pepp talk med en riktigt smörig trevlig representant från Volvo så lyckades han få mig att köra lastbil!!! Gud va nervös jag har,- men shit va cool jag kände mig 😂
Jag fick välja vilken jag vela och han tyckte jag skulle ta en timmerbil med släp.. men valet föll på en mindre modell! 
(null)
Häftigaste var att köra iväg o veta att jag var mitt ute bland mötande bilar... men de gick över förväntan bra! 
Mötte såklart en stor lastbil de första jag gjorde, man han brevid sa lugnt att ja skulle hålla mig på min väghalva så skulle de ordna sig eftersom de visste att vi provkörde däromkring... så häftigt att man fick köra utan körkort!

Det var allt om den här resan,- så kul att få bli bjuden! Vilka trevliga människor jag träffat! De här kommer jag leva länge på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0