Fredagslunch med päron!

Hello - äntligen fredag och helg, även om jag denna helg känner mig smått tveksam.. mer om det sen! 
Idag blev de familje lunch! 
Jag o syster med mamma o pappa!
(null)
Alltså - jag älskar mat! 
(null)
Fisk! Såå gott! 
(null)
De finaste föräldrarna! 
Mysig lunch en solig fredag! 
Sen tog jag en välförtjänt helg! Har magkatarr de lux o i onsdags fick jag åka hem tidigare för jag kunde inte stå på benen, jag är slut som människa... sopslut! Så trött,- O bara gäspar! Jag behöver ledigt, ibland säger kroppen ifrån... 
Men gissa om jag sov... sov från kl 13 - 17.30 då la jag mig i sängen för natten o sov...
Lydia o Fredde drog till Valbo o shoppa eftersom ja ändå bara sov.. så dom hade ju haft trevligt 😅 
Idag är jag på benen men magen är orolig jag är långt ifrån pigg! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0