Nyårsafton 2017

Hej 1.a dagen på 2018! Äntligen ett nytt år säger jag, nu ska vi se till att det här blir det Bästa året! 

2017 började bra... jag blev moster till Filippa o hela våren var bra o vi åkte på en härlig resa! 
Hösten blev inte bra... 
men nu ser vi fram mot ljusare friskare tider! De Ska bli bästa året! 

Nyårsafton firades hemma hos oss med vänner till oss!


God mat och trevligt sällskap! Mer behöver man inte ha! 


M

Helmer och Elon! 


Många tjejer i samma åldrar som hade jätteroligt igår! Det var draaag kan jag lova! 


Elon är precis som sina systrar alltid varit, en nyfiken pigg jäkel som såklart höll ut till 12 slaget ... han kom i säng i halv ett tiden... men då var han trött så ögonen gick i kors! Men de var mysigt att få kolla på raketer med honom också! 


Idag är vi trötta... vi andra kom väl i säng vid 2... o klockan 8 tyckte Elon vi skulle gå ner o äta fil 😝🙈 så jag har varit sjukt gäspig idag... 

Fredde gjorde en skräll o drog 5 kilometers löpning med sin personliga PT vid tolv idag 😅 själv låg jag på soffan och åt cheesecake från igår. Har spelat spel med Thea... Elon var med också 

Nu har vi ätit pizza som säkert många andra idag...  

längtar efter sängen nu! Å de ska bli så grymt jävla skönt att få vara ledig en heeeel vecka till!! 😍 ska njuta varje dag o bara hitta på roliga saker med mina barn som jag alltid längtar efter att göra när jag jobbar! 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0