När man har första parkett!

Hello torsdag! 
Men alltså ta mitt bankkort och göm det för evigt, jag handlar för mycket ... varje lunch köper jag något, de är ju knäppt!
Igår träffade ja min lilla Flipp på min lunch shopping! 
(null)
Hon blev ju lika glad att få se Mostern på stan (eller inte ?)
(null)
Den HÄR o ett par lika galna byxor med höstar ska jag sova i de kallaste nätterna här.. 
alltså lyssna här... de har varit ap kallt i vinter i vårt hus o jag har hämtad flera vedbärare med ved / kväll ... idag kom Fredde på att han sänkt värmen tidigare så inte konstigt de va kallt här! 😝
Idag på stan var de nå jäkla tonårs ungar som kasta någon form av "bomb" mot en barnvagn, på två minuter var det fullt pådrag och jag hade första parkett såklart 
(null)
Tjejen i röd jacka med barnvagn pratar med journalist fr GD.
(null)
Själv åt jag godaste räksalladen idag!
(null)
Å jag o Lydia delade på en semla!
(null)
Min lilla stora tjej...
Nu ska jag vila mitt huvud ... fått ont IGEN 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0