Egentid och lite status!


Hej hopp i torsdagen! 
Inte mycket ni hör från mig men de blir ju så ibland... livet med heltidsjobb och tre barn är ju liksom tillräckligt.. jag har inte mycket till egentid 😅😆
Men men! 
Iallafall så har vi varit sjuka, igen! Inte vi men Elon! 
Han hade feber i 6 dagar så de var ju lite små segt. 
(null)

Så de blev Vabb för mig i måndags eftersom Fredric var hemma torsdag o fredag o min mamma hade han innan. 
(null)
(null)
(null)
Så det blev många långa mys stunder i soffan med 39-40 graders feber! 
(null)
Räkpasta! Det äter vi ofta hos oss! 
Enkelt o såå gott! 
(null)
Kaninen får skutta lös i köket men de blir inte så mycket skuttande eftersom den fortfarande är ganska avvaktande o rädd när vi släpper lös han! 
(null)
Iskallt har vi inne också och de är jag som sköter eldningen... så varje kväll tar jag stor stövlar o ficklampa o letar mig ut för att hämta ved - tungt o jävligt men de har liksom blivit min grej 😂
(null)
Satt o kolla från förra årets mello... då Alice var med, ser ni vilka som dök upp i rutan? Fredde o Thea! 😂👍🏼 de va rätt kul! 
(null)
Gårdagens mat, för att ge lite tips på vardags rätter Fiskgratäng med mos! 
(null)
Skottat o klart inför en ny dag! 
Nu ska jag njuta av egen tid i soffan för en gångs skull... F o tjejerna har åkt till mormor o morfar en sväng o Elon somnade precis! 
Känns skönt! 
Vi kämpar på med Lydia som haft en jätte jobbig höst.. o en ännu värre start på 2018, men vi hoppas de vänder! 
Vill inte riktigt säga än vad det är men vi har tagit massor av prover nu o inget som spökar med sköldkötel iallafall! 
Mera info kommer när vi är redo att prata om det!
Kram till er alla och var rädd om varann, njut av alla positiva stunder! 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0