Bio, Brunch och 35 års partaj!

Hej! Har ni kommit in i vardagen än? Knappt jag... va jobbigt det var i morse 😆 de var hemskt att gå upp tidigt tycker jag... hoppas de släpper fort!


I torsdags var jag och Lydia på bio, Solsidan! Thea har redan sett den så hon vela inte gå!


De var kul! Att komma ut lite... märktes att de var längesen jag var på bio 😂 jag började fråga hur man kunde se menyerna för popcorn o sånt 🙈 😂 var visst menyer för flera år sedan o nu borttaget. 


Fredag förmiddag och mysig brunch hemma hos mamma o pappa!


Vilket lyx!


Mycket godsaker 


Mamma kan hon!


Bra avslutning på jul ledigheten 


Elon gillade det han också!


Fredag kväll gjorde jag min favorit - räkgryta med ris! Så gott!! 


Å i lördags var på på kalas för min kusin Magnus som fyller 35 år! 


Vilken tur att dom hade några bilar att låna ut också! 


Thea och Filippa! Ett trevligt kalas o mysigt att få träffa alla! 


Kan själv tiden är igång... nu ska han göra allt själv, 

Laga mat 
Bre smörgås 
Klä på sig klä av sig 
Klippa klorna på kaninen 😨😵
Allt!!!

Nu ska jag lägga den bestämda herren, 

Sen blir de Tv mys resten av kvällen med F och L, Thea sover med Mosan inatt! 
Hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0