Säng till salu och Halloumi mål!

Hello! 
Söndag och helgen försvann lika fort som den kom igen! 
Jag är fortfarande inte helt pigg än efter influensan o inte Lydia heller för den delen.. 
(null)
Igår tog vi en liten sväng för att shoppa loss, lyxade med Max lunch också. 
Jag testade halloumi mål, men det var inte mycket att hänga i granen lär jag säga - o hamburgare är inte min favorit de heller ... 
(null)
Lydia min Lydia!! 
(null)
Efter max kollade vi på Zoo också! Såklart vi lära spana in både fiskar kaniner o råttor! 
Men! Igår så slog vi till! Äntligen så köpte vi sängen som jag velat haft så länge! Å äntligen fick jag F att tycka samma sak! Så NU är våran säng till  salu som vi har idag, KOM o KÖP!!! 
(null)
Jättefin säng men jag är trött på den! 
(null)
Säljes komplett med madrasser så hojta till om någon behöver en dubbelsäng! 
(null)
Söndag o gofrukost hos oss! Jag älskar frukost!! Men nästan bara jag o Elon som äter frukost hemma, de andra är liksom mera ointresserad! 

Nu ska jag titta på Tv! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0