Pannkaks torsdag och barnvakt!

Hej hopp!
Torsdag helgen närmar sig med stormsteg... kollegorna ska ha after work imorgon och vi är lite sugen att haka på men vi får se status hemma först! 
Vi slog till på pannkaks middag, men oturligt nog hade dom ju fått de både i skolan och på dagis idag! Tråkigt att äta samma mat... jag lyckas jämt 
(null)
Men mätta blev vi!
(null)
Å Elon ska ju ha ett berg med bär på sin pannkaka!
(null)
Å jag har fått Pippi på pizza sallad! Gör de rätt ofta o de passar till typ allt... utom pannkisar då!
(null)
Barnvakt åt Filippa ikväll så hennes föräldrar kan greja på med huset (de bygger hus...) å med en 1 åring lär de ju i princip va omöjligt tänker jag.. men alla barn är ju inte lika vilda som mina 😆
(null)
Så denna sköna böna har fått varit här o lekt med katten Hilda o kaninen Loke och krigat för att få låna en av Elons alla hundra bilar! 
(null)
När E märkte att T o L gav Filippa uppmärksamhet så gick han därefter runt i en hockeyhjälm - allt för uppmärksamhet liksom 😄👍🏼

Men hörrni! Jag har har många vänner därute som jag hör av mig till alldeles för sällan... jag är så usel på att höra av mig å de skäms jag för. Jag vet iallafall 6 stycken som jag saknar enormt mycket - Ni är mellan 33 och 83 år och människor som betyder mycket för mig! Ändå hör jag inte av mig! 
Jag har alltid varit dålig på att ringa - de vet alla - sms lite bättre men fortfarande för sällan! Men med detta vill jag säga att ni som kanske undrar varför jag inte hör av mig eller funderar om de är något - så vill jag bara säga att jag har inget att skylla på egentligen! Bara att all fokus går till jobb och barn! 
I 6 månader har det varit en förtvivlan inom mig för att min Lydia mår dåligt och har gjort det i ett halvår nu konstant! All min energi sugs ur varje dag! Men ni ska veta att ni är många som finns i mina tankar ♥️ och med solen och våren hoppas jag på bättre tider o mera tid för vänner för min del! Jag saknar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0