Dagens lurre!

Hej!
Ibland önskar man att kvällen hade några timmar extra, jag hinner inte med här hemma med städning o tvätt o alla kläder som svämmar över överallt - kläder alltså... vi har för mycket!!! Allihop (utom jag såklart, jag har alltid för lite) 
Men minimänniskan har så mycket som är för smått nu, borde rensa ur där - vissa saker man köper blir ju en bom också, även en 2,5
Åring har ju kläder han inte trivs i! 
Men jag blir tokig på alla klädhögar som ligger överallt här..
F tror att badkaret är en klädhängare så där kastar han över kläder dagligen som jag viker ihop gång på gång 
T har som ett bombnedslag på sitt rum av kläder.. jag kan knappt gå in där för då mår ja dåligt - men hon trivs inte om det är stökigt! 
L har superordning på allt o alla kläder hänger perfekt i garderoben men även hon har mycket utväxt - hon har gått över till mycket XS nu eller möjligen 158/164. 
E har 98, men den storleken sa ju bara Swish så ångrar jag inte att jag köpt 104 istället på vissa dyrare kläder som polarn - han växer ur det så fort! 
A det är jag,- jag köper mestadels kläder jag sen inte trivs med - felköparen nummer 1 - jag  har en hel garderob med kläder som jag tittar på varje morgon o tänker nej tack... så tar ja nästa garderob ... jag har för mycket felköp! 

Idag blev det lyx onsdag med lunch på stan, som de blir ibland!
(null)
(null)
Älskar att äta god mat! 

Hoppas ni haft en bra onsdag! Det har jag! 
Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0