Jul feeling!

(null)
Vi har hunnit haft årets julfest på jobbet!
Ingen vanlig sådan, msn fick en roll - som man sedan skulle vara / spela 🤣 jag såg ut så här... jag skulle vara oerhört snobbig och se ner på alla andra 

En annan kollega fick denna roll 😅 ingen julfest feeling på den klädseln direkt! 
(null)
Elon tycker så mycket om bäbisen och envisas om att han ska hålla i 😆

(null)

(null)
Sen har vi hunnit med årets Luciafest i Vinnersjö! T o L var med i luciatåget! 
Elon var med men de blir ju en lång kväll o han är inte van att röja loss så där på fredagar... så vi blev tvungen att smita hem mitt i uppträdandet på slutet då han börja leva rövare o springa omkring o gapa! 
(null)

(null)
Lydia 
(null)
Thea 
(null)
Sen låg han som en utslagen sill dagen efter! Han sover aldrig på dagen men då somnade han som en stock!
- nu när han blir 3,5 år snart här ska vi försöka lura av han nappen... jag gjorde ett försök i somras men de gick inte .. han kan knappt åka bil utan den känns de som. Han tjatar o tjatar o gnäller tills han får den o när man känner typ migrän smyga sig på för att han drygar så så ger jag mig ... men nu ska vi se till att Tomten ska få va med i matchen minsann 😂👌🏼
Söndag kväll o jag är som vanligt trött ... jag är trött jämt nuförtiden! Hoppas det vänder!

Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Alva Jonsson

Nämen äntligen är du tillbaka! Min favoritblogg ju!!! Men förstår att man behöver en paus ibland 😘 puss & kram!

2018-12-14 @ 22:05:42
URL: http://nouw.com/storatjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0