Långfredagen 2018

Som jag älskar långhelger.. slippa stress o slippa gå upp på morgonen, men just denna fredag vaknar jag med en dunk i ryggen 5.30 ha ha😂 jag hade glömt stängt av mitt alarm ... gissa om F blev less!
(null)
Började dagen med mannagrynsgröt o gula persikor! 
(null)
I sällskap av Elons påskpynt från dagis! Så gulligt! 
(null)
Här är vår nya säng och behöver jag säga att man sover som en Kung!! 
(null)
Man blir trött av att fira påsk! En akut tupplur vid 16 innan nästa påsk kalas! 
(null)
Säg hej till Becky! Släktens nykomling ! Hello !! 
(null)
Elon hälsar på gula hönan! 
(null)
Påskharar jag menar karlar! 
(null)
Kidsen! Thea Lydia Elon o Filippa - å Becky såklart! 
(null)
Matchade i gult och blått! 
(null)
Gammelmorfar totte hälsar på hunden! 
(null)
Skål säger Elon! Botten upp! 
(null)
(null)
Middag! 
(null)
(null)
(null)
(null)
Man vill ju liksom aldrig bli mätt när allt är såååå himla gott! 
(null)
Efterrätt! 
En trevlig eftermiddag och kväll i spjutnäs med nära o kära! 
Älskar verkligen att ha långledigt !!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0