Veckor av kämpande!

Hello Fredag! Äntligen en uppdatering känner jag 😅 

All energi har gått åt till 100% jobb och 100% kämpande för skolan... det har varit blod svett och tårar länge nu... - punkt - 

Hur har våra dagar sett ut annars då... 

Elon pratar mer o mer.... massor av nya ord och Meningar varje dag! O så

Stolta vi blir! Vilken kille vi har!! 
Han har ju länge kallat sig själv för Teon men nu heter han Elon tydligt och klart! 

(OBS! Tofsen är bara för att vi spar ut luggen 😂 ) 

Han fick hjälpa mig att köpa lösgodis, - självklart var inte godiset till honom utan det var till andra! 


Vi går ofta och hälsar på hos korna bredvid oss! 


Så fina djur, jag älskar kor... nyfikna trevliga lugna djur! 


Vi har ätit nya maträtter, cykling med cidersås och spenat var en succé! 


Jag har köpt hem blommor till min mamma för att hon tagit hand om Elon den sista feberfria dagen så jag har kunnat jobba... så tacksam för det när jag har ett jobb som kräver 100% närvaro av mig! 


Jag har haft lyxen att blivit bjuden på en lunch av en fin kollega - tack snälla! Så lyxigt att sitta med en annan mamma och bara prata om ingenting o allt. 


Jag njuter SÅ av min sista lilla minis här hemma... Elon min lilla stjärna va du redan är klok, trevlig lugn o omtänksam! 


Även om han även såklart också går mig på nerverna.... igårkväll hade han hål på sacco säcken mitt i min matlagning! 😩😂


Vi har ätit husmanskost som stekt rödspätta med rödkål och kall sås! 


Jag har matlåda nästan varje dag! Vilket jag är så nöjd över 😅


Vilken tur vi har att vi har så fina vänner som våran Kerstin! 

Lydia har fått massor av matte redskap nu, jag hoppas detta vänder snart! 

Trevlig helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0