Myror i brallan!

Hej hopp!

Åkt på världens brak förkylning så nu är man inte direkt kaxig ...

Gjort allt jag kan med ingefära och echinacea men denna gång brakade det lös ordentligt .... har jobbat men det var minst sagt en pina!

Däremot var jag pigg i Helgen vilket var positivt 

Så nöjd med min hatt, älskar huvudbonad! O hatten är mitt senaste bästaste köp!


Ärenden på stan.... fika medan vi inväntar ett par brallor.


Minisen vi hade med oss hade minst sagt myror i brallan! 


Men satt fint lite då och då...


Men de hör ju till åldern de!


De är ofta vi skippar vagnen numer... han går gärna själv.... fast ofta åt fel håll!


Thea kalasfin! 


Söndag och utflykt! 


September-väder!


Så fint här.... nationalparken! 


Lydia vill ofta åka hit.... å så har vi våra traditioner med sakleken o matsäck o sånt! 


Sol!


En bättre Söndag!

Nu dags att sova,- jag har feber känslor så viktigt med sömn så jag sover bort skiten.. klockan ringer redan 5.40... hua hua 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0