Feber,- igen!

Hej hopp!

Stackars stackars Elon! Sjuk måndag och tisdag, hann gå på dagis onsdag och torsdag... 
idag vid lunch ringde fröken och sa att han var dålig igen 😓 
39,3 i feber o helt sopslut! 

Älskade hjärtis va du drabbas jämt... 

sover nu på soffan så får vi hoppas det ger sig snart... men blir vi lika sjuka som de två sista höstarna så blir jag galen! Jag orkar inte de! 

Å fullt ös med läxor nu,- Thea ska ha sina första prov i livet och nästa vecka är det hela tre stycken... så de blir till att plugga!

Lydia kämpar i skolan, hon har de jobbigt i vissa ämnen och matten är väl värst... men med rätt hjälp så kommer det lösa sig! Hon påminner tusen gånger om mig när jag var liten! 

Fredag kväll o tacos står på schemat! Dock känns de inte lika kul nu när Elon blev sjuk... jag tycker de är så jobbigt när dom små är sjuka 💙

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0