Babblarnas Musikal!

Hej hopp Lördags kväll!

Slagit mig ner i soffan med ett glas rött och en skön filt efter en bättre dag! 
Idag var vi till Sandviken på Babblarnas musikal!

Först ut, Diddi


Wow! Vilka skådespelare Som lyckades fånga alla barn! 


Diddi och dadda


Elon satt som ett ljus hela föreställningen, men ser ni ögonen? 

Helt plötsligt var han förkyld igen då, tårade ögon o rinnande näsa.

Men så bra musikal! Massa musik o en lagom lång berättelse! 


Vi hade biljetter längst fram! 👍🏼 de vr toppen! 


Efter så var Elon så där feber mosig igen ... varm o hängig men tror inte han hade feber.

Så ikväll somnade han på 2 minuter redan vid 7! Så skönt för han,- 
Kanske mindre skönt för föräldrarna imorgon bitti 🤣

Fick till en promenad ikväll också, känns bra, för nu är de katastrof över hur lite jag rör mig,- med tanke på att jag älskar att äta 😆

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0