Prioriteringar!

Hej svejs! 

Inte många rader från mig sista tiden.
Ja de handlar mest om prioriteringar - jag har inte tagit mig tid! Jobbar 100% o sen är de barnen 100% o ibland tar barnen extra mycket tid o En sån period har vi haft nu! 

Oktober mys

Mycket har vi gjort i allafall ...


Fikat på stans godaste fik ... o under den timmen vi satt där slukades jag av en historia utan dess like!

In kommer Folke 98 år... och ska dricka sitt eftermiddags kaffe.. de har han gjort varje dag de sista 25 åren! 
Folke hör illa o pratar högt, servitrisen vet exakt att Folke vill ha En kopp kaffe och en finsk pinne... han skojar om att han ofta glömmer att betala men att personalen aldrig säger åt honom. 
En pojke på 12 år sätter sig bredvid Folke för att fika, o frågar mycket... alltså så fascinerande att höra dom prata. En farbror på nästan 100 år - och en väluppfostrad intresserad kille som passar på att ta reda på allt han kan... 

Det var en trevlig fika stund! 


Vi har också köpt ny säng tlll Elon! 

Han vela ha den med rutschkana såklart 😅 

Men Han fick den här... 

superbra! Vi är nöjda! 

Lydia hjälpte till att städa bilen en dag! 


... och jag har fått P böter!!! Så vansinnigt less man blir! 

Jag parkerar dagligen på detta p-hus och betalar min biljett varje dag vilket blir flera tusen i parkerings pengar för mig varje månad!!! För att jobba!!! 
Så sitter de en ful gul lapp i rutan som tydligen visar att mitt ena däck är i den andra rutan - vilket skämt!!! 
Jag stod nog 20 minuter o gapade med den där p vakten som gjorde sin första dag på jobbet, man kan ju hoppas att han även gjorde sin sista! 

Jag gjorde broccoli soppa en kväll som blev så himla god! 


Alice var hit en kväll o lekte lite med oss! 


Jag fick förra veckan min andra pokal på jobbet! Trivs så himla bra på mitt jobb, bästa kontoret - bästa tiderna o bästa kollegorna! Och jag brinner ju för mitt jobb som säljare! 


Nu ska jag se till att plutten somnar så vi andra kan få lite lugn och ro! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0