Firat in höstlovet!

Eftersom jag kommer jobba hela höstlovet så kände jag att vi lära göra något lite extra i helgen istället! 

Medan T var på fest så hade jag lovat Lydia spökkväll i Gysinge - 
Vi åkte o hämtade upp mamma o pappa också för de var lite läskigt att åka själv 😅

Bra ordnat lär jag säga ändå!


De blev en del kusligheter!


Annorlunda lördagskväll!

Söndags morgon och solsken men isvindar!! - sista helgdagen innan lov, men jobb för oss och dagis för Elon! 

Så vi beslutade oss för leklandet! 
Thea tycker ju sånt är super tråkigt o tycker de är som ett skämt att åka dit så henne fick vi inte med, hon valde att va hemma o fixa mat o greja själv. 
C o L däremot längtade ihjäl sig och gillar fortfarande lekland o sprang runt o hade kul! 
Även Elon såklart!


Först Lunch på Tennstopet! 

Aldrig ätit där... men de fick bli där eftersom de var de enda stället som var öppet! 
Halvtaskigt ställe lär jag säga med nonchalant personal - smaklös mat men nöjda barn! 

Minisen somnade i bilen på väg in - så han fick sova där på en soffa en stund innan maten kom in.


Fläskigt!


Nöjd liten skrutt!


Leklands röj!


Kaffe o hallongrotta till föräldrarna! 


Glass paus! 


Lydia hade roligt! 


Fotboll!


Klättrar kungen! Sjukt imponerad över Elons balans... han klättrar som en liten apa... snabb som en vessla o tar sig fram överallt! Snacka om skillnad motför hur mina tjejer har varit 😂

Han kämpar o kämpar tills han fixar de liksom! 

Nu ska jag ta penicillin nr 3 för idag, börjar bli less på mitt ben nu som inte är bra än! 

Ha en fin måndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0