Thea 13 år och dagar som gått!

Hej Världen! 


Uppdaterar ibland lite för sällan,- ibland finns ingen energi igen .. mycket slukas av L nuförtiden - o tiden räcker knappt till när man vill så mycket - jobbar heltid o sen ska de läsas läxor VARJE kväll o gärna vill man få 20 minuter egen tid om det går! 

Förra veckan kom de första snö flingorna! Så mycket ljusare det blir direkt! 


Försöker komma ut o lufta oss lite varje kväll! 


Fin lunch på brända bocken med kollegor i fredags, klart bästa lunchen. 


En Moccamaster har fått flytta in hos oss! Den imponerar och det blir väldigt gott kaffe! 


I lördags var vi ut på äventyr med denna lite buslus! Å Lydia valde att vara hemma själv, hon fixade lunch o hade lite egentid! 



Lördagens middag, Biff Rydberg! De blev såå gott! 


Å smögen räkor till så mycket bättre! 


Denna snygga tjej har fyllt tonåring också! I söndags den 19.e November så då hade vi kalas såklart! 


Förbereder tårtbotten ...

En tårta är ingen tårta utan hembakad tårtbotten tycker jag! Det blir ju så gott!

Så här blev Theas tårta - frukt o nöt tårta ville hon ha! 


Jag älskar att baka tårta - NÄR jag har tid på mig :) nu passade det bra eftersom hon fyllde på en helg! 


Theas kakbord! 


13 år sedan jag blev mamma för första gången - helt otroligt! Minns det ganska bra... minns att de var snöstorm ... o iskallt.. jag frös nå grymt eftersom jackan var för liten. Minns att jag hade köpt med mig en vit body med en blå elefant från Name it för jag trodde de var en pojke... 

sen skickade jag alla jag kände för att köpa massa rosa - o Thea var så liten, 48 cm lång o 3132 gr. 

Så glad att jag fick Thea - o glad att jag bara var 20! Hon har blivit en stor fin tjej och så klok, så många gånger hon vägleder Mig i livet, hjälper mig med val... glad för den fina kontakt vi har! 

Måndags middag med L och E ..


Elon hjälper mig att hämta paket på Ica! 

Nu ska jag göra kväller här... 
F ute o skottar
T uppe på IP o kollar hockey match 
L ute på byn med två klasskompisar 
E redo med kaninen o nappen o vill lägga sig. 

Själv ska jag krypa ner i soffan sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0