Pappas födelsedag och Vabb!v

Bonde onsdagen är här, veckans bästa dag! 

Dock har jag vabbat idag med en liten Elon som hostade tarmarna ur sig igår, idag har han inte hostat en enda gång 🙄


Men idag fick jag äntligen tillfälle att städa skafferiet .... 

plocka ut allt, dammsuga - torka! Slänga - göra ordning och reda! Så skönt!! 

Middags lur ute i friska luften! 


Å lite gos såklart! 

Men åh vad jag längtar efter ljus - värme o sommar igen! Jag blir så sjukt deppad o trött av mörkret - de påverkar mig massor! 

Ge mig sommar o värme o traktor o vagn😃

Idag fyller min pappa år,- 1.a november! 
Grattis kära pappa! 

massa gott fika på tång ikväll! 

Nu ska jag mysa ner mig i soffan, Bonde börjar om 5 minuter!

Kram kram !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0