Helg hos oss!

Så skönt med helg o lediga dagar, även om jag inatt sovit som en kratta 😅 Elon har hostat Konstant!! Rakt på mitt ansikte...



Som han hostar elakt - fattar inte att han blir så drabbad jämt! 


Igår åkte vi upp på tång en sväng - ett glas vitt o lite mys denna konstant regniga dag! 


Elon fick grilla korv med morfar! 


Sen åkte vi hemåt och gjorde lite lördags dinner!


Alltså min bukett från i måndags blir finare för varje dag! Så fin! Till och med F reagerade och sa att den var väldigt fin 😆


Idag har mitt lillhjärta legat å hostat o hackat mest hela dagen... stackarn! 

Blir inget dagis imorgon, får bli en kurera hosta dag! 


Grattis på Fars då, farsan Ballou! Du imponerar som är så mån om oss alla ♥️


Å till F såklart! Har väl inte firat så mycket mer än att Elon gav ett litet paket o snart ska vi äta fruktsallad! 🤗


Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0