Min första pokal!

Tänk att plötsligt kom den,- i måndags! 

Min allra livs första POKAL! 
Efter många år på mitt älskade kontor och efter hårt jobb så känns de så bra att belönas! 
Tänk att jag trivs bara bättre och bättre på mitt älskade jobb! De bästa av allt är faktiskt lönen - och såklart arbets tiderna... den kombinationen är SÅ bra på mitt jobb! 

Denna satt fint! 


Ikväll gjorde vi nog en av de godaste rätterna! Thea gav högsta betyg! 
Jag köpte hem lax från torget och den blev sååå god,- till den hade vi delikatess potatis som vi bakade i ugnen med smör och flingsalt och en räksås med färska räkor!
Samt förrätt: Musslor! 👌🏼

Ser ni katten i vagnen? 😂 katten som ska med överallt!


Allt rullar på förutom att Thea har skadat sig på fotbollen,- säsongen hann bara börja! Vred om sitt knä så nu kan hon inte stödja på benet! 
Träffat läkare - dokumenterat samt nu hoppar hon på kryckor! Bara de inte är korsbandet - lång rehabilitering då...
Hon är rejält svullen och jag ser på henne att hon har hont även om hon biter ihop o har hög smärtgräns lika mig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0