Kalashelg

Hej! 

Söndag och sista helgdagen! 
I fredags firade vi min kära F som fyllde år! 

Jag hade gjort smörgåstårtor! 


de blev en trevlig kväll o båda tårtorna gick åt så tack ni som kom,- det var roligt! 


Elon var ju inte riktigt frisk än.. o sen på natten fick han över 39 i feber å.. så igår var de inte mycket som var bra! Han grinade och gnällde konstant och jag låg på soffan hela dagen för vi varit uppe så mycket på natten! 


Älskar färska blommor! Hela hemmet känns städat o fräscht! 


Krispiga tulpaner! Så fina! 


Nästa söndag blir de kalas igen,- jag och F fyller ju helgerna efter varann och även om de varken är

Jämnt eller märkvärdigt så är vi noga med att fira födelsedagar i min släkt! 
Så nu ska jag klura ut vad vi kan ha för ngt att bjuda på till mitt kalas! 

Ha en fin söndag! Vi var uppe före tuppen så nu ska vi ut på en promenad ... om herr envis vill sitta i vagnen förstås - han har börjat vägra nämligen och kliver ur! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0