Jobbar hemifrån!

Hej Torsdag! 

Jobb hemifrån idag samtidigt som jag vabbar med en liten E! 
Måste säga att de var roligare än jag trott att jobba hemma! 
Sitter vid köksbordet och surrar med mina trevliga norrbaggar! 
Enda minuset är att de är vansinnigt dyrt att ringa till Norge så de ska bli spännande att se vad telefonräkningen blir! 
Men iaf så ska jag nu i mars göra en marknads bearbetning i Buskerud och för att få det projektet klart för start till Måndag så måste jag försöka ringa lite nu medan Elon sover!

Måste säga att han är då världens snällaste och gosigaste pojke! 

Han kramas och han skojar och han lär sig saker varje dag! 
Han har inte varit någon vidare "pratare" 
Men nu kommer det nya ord varje dag och han kan alla babblarnas namn utantill! 

Men de mesta ord som går på repeat nu är: Mommo (hans stora favorit) 
Bil (säger han så fort han ser en) 
Sko (han älskar skor) 
Totto (hästarna bredvid oss) 
Thea (han säger Thea ganska tydligt) 

Sen älskar han att låta som en polis bil för då gapskrattar alla,- sen härmar han de flesta djuren och vill gärna sjunga huvud axlar knä och tå! 

Nu - kaffe och fortsatt jobb! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0