Maten, vagnen och familjen!

Mera resuppdatering kommer här! 

Frukosten var den jag gillade minst här.. smöret hade ingen smak och jag har svårt för tjock grekisk yoghurt som är dessutom varm ?!
Nutella mackan är inte min,- den var standard hos kidsen dock! 
Kaffet smakade heller inte nå vidare...

Mycket goda frön o grejs att ha på den tjocka yoghurten iallafall.


Elon åt allt på hotellet men inte frukosten så vidare så han åt mest frukt.


Schack spel!


Lydia!


Hälsning!


Bernie hälsade på under frukosten,- här fick Lydia en kram!


När de var runt 44-46 grader hett satt vi en hel del här för att få skugga...


Den här bilden tycker jag är så rolig,- minst 10 vagnar lika som våran, chicco liteway!

Verkar vara fler som föredrar den!

Parkerade utanför middagen!

Ska ni ut och resa så kan jag varmt rekommendera denna!

Elon och Vi innan middagen!


Mina hjärtisar!!


Tripp trall trull!


Aldrig ätit så god pizza som här - Varje kväll lära vi ta en bit pizza fast vi var mätta,- för att den var så god!


Lydia äter middag!


Melon till varje middag! Svalkade gott!


Alltid Karlssons blandning på tallriken!


Här stod de varje kväll o bakade pizzor till stora som små 


Barnens pasta utbud


Barnens pastasåser


Sallad


Tjusiga tårtor varje kväll 


Bild från restaurangen på hotellet! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0