Grekland del 3

De gassar på här i Grekland... o vi försöker njuta hela tiden även om vi tycker de är dö jobbigt med hettan, 😂


Även jag badar hela tiden fast jag aldrig brukar bada...


Å havet är så härligt,- Elon kastar sten i tycker de är så roligt när de plumsar!


Å springer så de skvätter!


Ljummet vatten, nästan varmt! 


Vi har testat crazy vattenlekar! Family sofa var sjukt kul enligt familjen,- jag o Elon väntade på stranden!


Så lite kläder som möjligt annars svettas vi ihjäl! 


Underbara kvällar o fina middagar!


Gullhönor!


Sunwing hotellen har blivit en favorit hos oss,- dom har allt vi behöver!


Lydia!


Middag!


Älskar denna klänning,- den var så tunn o skön o perfekt i detta klimat!


Ute bland tivolit!


Elon gick snällt i kö för att få krama Lollo o Bernie 


Som han gillar dessa,- o Lollo o bernie dansen 👌🏼


Efter mini disco o kramar med björnar så hittade jag inte tjejerna - dom gör ju lite som dom vill och går själva - då låg dom i poolen 😂 ingen annan bada men de gjorde dom! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0