Radio Gävleborg hos oss!

Hej!
Som jag njuter av mitt jullov, älskar dessa lediga dagar!
Igår var en spännande dag! Då var nämligen Radio P4 Gävleborg och direktsände förmiddagsprogrammet hos oss!
En tekniker och en reporter!
Dom ringde dagen innan nyår och frågade om dom fick komma och efter lite tvekande sa jag ändå Ja! Välkomna!

För Er som inte hörde och vill höra kan nog lyssna på webben - dom ville prata om huset och att bo i ett lite annorlunda hus! Tjejerna skämdes och vägrade vara hemma men Elon hörs i bakgrunden - och min sambo höll sig också härifrån 😅

Efter sändningen fick jag besök av en för mig okänd människa som gav mig ett aktiebrev som hör till detta hus!

Vilket fint dokument! Jag ska köpa en fin svart ram och göra en fin tavla till min tavelvägg i trappen!

Idag var det ingen radio hos oss!
Vi hade lite projekt att göra och tjejerna hade lite pengar att handla för så vi har shoppat idag!

Vi åkte till Ikea och började med en brunch! Lättsamt att slippa duka upp frukost hemma och 19kr resp 49kr var detta inget att klaga på!

Nu är jag väldigt sparsam med inköp av Nya möbler men idag köpte vi lite lister speglar och lite annat som stog på inköpslistan!
Tjejernas rum ska göras om!

Själv får jag spunk av Ikeas beskrivningar o "bygga ihop själv" koncept- jag ger mig inte ens in på att försöka!
Jag ser bara svarta streck och massa konstiga ritningar som jag inte kan tyda så idag gjorde THEA mig imponerad! Shit va hon lugnt och metodiskt tog sig ann dessa projekt! Hon skruvade ihop ALLT hur lätt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0