Lilla lördan och övertid!

Godkväll! 

Här börjar det bli pirrigt - nu är det 1 vecka över tiden för min syster! Jag vet ju själv hur jobbig varje dag är man går över!
Med Thea gick jag över 9 dagar,- med Lydia 7 dagar - sen kom Elon 1 dag för tidigt 👋🏻😃 
Men som jag längtar!! Jag tok längtar, o jag som är så bebis sjuk, skulle kunna ha 10 bebisar! 
Här är en bild på Elon nyfödd!

Han var så ynklig - 3000 gram och 49 cm lilla gulletrollet mitt! Tänk om jag alltid kunde få ha han liten! 


Annars flyter dagarna på,- Elons förkylning blev mild och imorgon är han tillbaka på dagis igen! 
Själv har jag jobbat en långdag - de är tur Lydias mugg håller mig på bra humör! 
Dem har följt med mig på jobbet i många år nu! 

Den gjorde hon på fritids när hon var liten! Å jag tycker den är så fin 😃 

Nu är tjejerna stora,- båda går hem efter skolan o fixar med eget,- Lydia har gjort de i 1,5 år nu o tycker de är så skönt! 
Thea har två riktigt långa dagar i skolan o kommer hem senare än mig! 
Ikväll är hon och tränar med damlaget igen! 

Nu ska vi se på Mästerkock o dricka lite kaffe! 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0