Jag har blivit Moster!! 29/1

Men som jag har längtat efter denna lilla bebis,- o handlat till den har jag gjort i flera veckor! Igår,- Söndagen den 29.e januari blev en kalasdag! Välkommen till världen mosters tjej! 

Tänk att jag hade på känn att se skulle bli en tjej! 

Skriv inläggstext 

Lika liten som Elon nästan - fast han var ännu mindre! Denna lilla skrutt var ganska lik mig faktiskt 😁 


Jag kunde inte hålla mig utan tittade in efter jobbet idag! Tänk att man glömmer så fort! Helt plötsligt känns Elon stor! Å han som var en pytte bebis i typ ett halvår! 


Så go så man kan inte sluta titta! Tänk att man som mamma knappt behöver sova,- man är mer än gärna vaken dag som natt när man har en nyfödd bebis! Finns nog inget mysigare! Grattis syster Evelina till det bästa som finns i livet! 


Här hemma välkomnar vi nu underbara 1,5 års trotset! Hua! Jag hade glömt att de fanns.... utbrott på utbrott,- kastar huve i golvet snurrar som en propeller o bara vrålar om han inte får som han vill,- exempelvis ta ngt ur skafferiet! Han blir GALEN när man stoppar han! 
Men tur han är så kramig, mysig snäll o omtänksam emellanåt! 
Påminner Såå mycket om Thea när hon var liten! Både till utseende och sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0