Febertoppar och vägra prata i telefon!

Hej! 

Här hemma spökar febern... fy så tråkigt det är! 
Elon var dålig o hemma från dagis igår o när jag kom från jobbet blev den bara högre! 
Sovit uselt inatt,- då han vaknar mycket när han har feber,- snorig o täppt i näsan, vaknar o gråter av att han tappat nappen o när han får nappen kan han inte andas så då spottar han ut den!
Usch!
Annars har han sina pigga perioder emellan dessa toppar som närmar sig 40 grader...


Vi åkte o fikade lite hos mormor o morfar! 


Sen hemma igen så kom en sån där topp igen o han bara vill bli buren, tårarna rinner o han vill ingenting!


Som vanligt på helgen så slår jag på ljudlös på telefonen och svarar oftast inte på samtal,- jag försöker o endast dra sms när jag vill konversera 
orkar Inte prata i telefon!! Ni som känner mig vet att jag är så här,- jag pratar mellan 18-20 timmar i telefon på jobbet på 2 månader... de är väldigt mycket... jag ringer,- svarar i växeln , tar samtal från kunder o så är det varje dag o stress stress stress!! Så om min mobil ringer när jag åker hem, kommit hem, eller äntligen fått helg,- då vill jag bara spy typ!
Jag vill jättegärna prata - men inte i telefon! 
Skriva sms är en helt annan grej! De gör jag i lugn o ro o mer än gärna! Men att prata i telefon på min lediga tid är för mig jobbigt när mitt yrke är att prata i telefon - så hoppas folk förstår!
Skicka gärna sms,- eller ring på hemtelefon - de känns mycket bättre! Mobilen förknippar jag med kundsamtal o det stressar mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0