Älskar oss!

Vilken mindre bra jobbvecka jag haft,- inget har gått bra känns det som,- bara massa strul o då tappar jag min jobbglöd direkt! Ny dag imorn och nya tag! 


Fredric kom hem med blommor idag o då blev ju livet en fest igen 😅

Plötsligt händer det! 


Så nu har jag en fin fräsch krispig bukett till helgen! 


Thea tränar med damlaget ikväll igen,- hon är helt makalös! Och igår var hon ute och sprang på eget initiativ - Vilken stark tjej hon är!
Lydia och Elon har bubbelbadat ikväll! Bubblet var på i 1 minut,- ingen av dom gillar när bubblorna är på 😂

Själv väntar jag nu på att lilleman ska somna så jag får titta på Mästerkock! Ett favoritprogram! 😋 

Imorgon är det fredag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0