Fredag!

Hej Fredag! Äntligen helg,- det behövs nu!

Har känt mig så trött o risig hela veckan och somnat på soffan varje kväll! 

Tulpaner måste jag ha hemma nu! Helt buketter i varje rum! 


Igår fick jag en Semla av min jobbarkompis! 

Delade den med Elon när jag kom hem! 

Han älskade semla! 

Veckan har gått bra,- Elon har varit på dagis och tjejerna i skolan! Thea har haft Nationella prov och jag fick känslan av att hon tyckte de kändes Ok å de tvivlar jag inte på! 
Lydia har haft idrottsdag och åkt skridskor,- lite väl kallt just den dagen men de gick ju det med! 

Så lycklig han blev idag då,- när han fick åka lastbil 😅 han är fascinerad av fordon! 


Å självklart måste jag lägga in en bild på lille plutten Philippa! Imorgon måste jag verkligen åka dit med våra presenter! Tänk att de blir aldrig av! Kvällarna är alldeles för korta! Elon är portad 😂 han som bär på dagis baciller få vara hemma med pappa medans! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0