Tröttdag!

Tröttsam dag då Elon vaknade 5... o jag vägrade gå upp så tidigt,- lyckades somna om båda två å då blir resultatet såklart att vi istället sover över... 

sov egentligen inte över men vaknade 30 minuter senare än jag skulle för att hinna med alla morgonbestyr utan att stressa och behöva smitta av det på barnen vilket inte är bra!

Igår åkte vi ut o plockade några smågranar och lite ris! Julen börjar kännas nu!

Imorgon ska vi ta in granen ... o storhandla!
Å så ska jag försöka bli klar med de sista två julklapparna - sen känner jag mig Klar!

Ikväll kom Filippis hit o hälsade på lite! 

Nu sovdags! Imorgon ska jag va pigg hade jag tänkt! 

Ikväll åt vi min favorit igen krämig fisk i ugn, så enkel o god! Hojta till om ngn vill ha recept! 

Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0