Mysig lucia i Vinnersjö!

I fredags var vi på Lucia, så mysigt! 

Jag missade förra året för det var julbord med jobbet så de var mysigt att få åka på det i år igen! 

Men de blev en stressfredag med lunch på kontors platsen 😅 de var stängt / planerings dag på dagis så jag åkte hem på halva dagen!


Finaste luciatåget! Thea var tärna o Lydia valde att gå på disco istället!


Nu börjar julkänslorna smyga sig på!


I söndags åkte vi ut o grillade korv! Så skönt att vara ute och lufta sig lite!


Han som älskar att grilla korv 😂


Mysig utflykt med trevliga vänner!

Måndag o ny vecka! Lydia är på Fubb (ungdomsgården) och vi andra har precis storhandlat för hela veckan, sååå skönt att veckohandla 1 dag i veckan! 

Imorgon drar mina långpasstider igång på jobbet igen om man kan kalla de så, jobbar länge... o kommer hem sent - då är de skönt att ha mat o sån planering klar hemma!

Julklapparna börjar jag sy ihop också... nu har jag bara några kvar! Helt klar med kidsen, jag älskar ju paket o har en förmåga att köpa alldeles för mycket - de är inte på normal nivå nästan! 

Julkorten är knäppta o på framkallning, de får bli som de blir i år 😅 Lydia tjurig, Thea har tonårsfasoner o måste godkänna varenda millimeter av kortet innan jag får ta de o Elon satt inte still en sekund så de blev suddigt - å när han väl va still så grinade han 😆
Jag älskar julkort iallafall o brukar skicka 40-50 stycken! 

Nu ska jag lägga Elon så vi kan kolla på tv i lugn och ro sen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0