Dan före dopparedan!

men ååååå va jag älskar den här tiden, alla glada människor, alla förberedelser o bilder på alla folks granar som kommer upp på sociala medier ...


Alltså den här då... Elon kör så grymt med våran katt... rider häst o har sig o katten säger inte ett ord! 


Idag har vi fixat de sista med paket o sånt... T o F är ute på klappjakt igen dom 🤣 fattar inte hur man orkar ge sig ut o köa nu! 
Jag Lydia o Elon tar de mer med ro och myser runt hemma! 

Fina fina Elon! Så glad att du kom som ett yrväder med din envishet o gjorde vår familj komplett! 


Idag ska jag tända ljus för min mormor... på annandagen skulle hon ha fyllt 80 år, men tyvärr så slocknade hennes liv redan vid 68 år för 12 år sedan .... jävla jävla cancer .. saknar min mormor så mycket varje dag! Vill att hon ska se allt jag varit med om, var vi bor, att Lydia o Elon finns... kram till dig lilla mormor! 

Kram Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0