Dan före dan före dopparedan!

Hej mysigaste fredagskvällen! 

Vet ni, idag känner jag sån jäkla skön känsla - jag fixade mitt mål på jobbet, så nu har jag checkat ut o tar jul ledigt ända till 8 januari! Såå skönt! 

Alltså hur gulligt är det inte med de första julpysslet från dagis, jag smälter! Elon har gjort tomtar - utan Luva å sånt strunt 😂👍🏼


Veckan har varit bra! Förutom att de är jobbigt hemma med L men vi kämpar på! 

Tog en finlunch med kollegor igår torsdag för att hinna med lite surr innan ledighet! Mina jobbarkompisar är som min familj! Trivs så bra på mitt jobb... trodde inte 2003 när jag började där att jag skulle vara kvar än idag! 


Fick ett Blomsterbud av bästa Kerstin igår! Så glad man blir! Vilken bukett! Tack tack snälla och God Jul

Hälsar vi alla! 
Hon har verkligen koll på vad jag gillar den där Kerstin ;) 

Coop hade en chips tävling,- gissa vem som vann! Jo, Vi!!! 

25 påsar 😅 å vi som inte ens äter chips ... tjejerna öppnade o kika men inte ett dugg sugen att smaka! 

25 olika påsar, roligt att vinna iaf å perfekt att ta med en påse om vi åker bort 


Julfrisyr för Elon 😆 han är duktig att klippa sig ... men han känner väl sig så trygg med superfrissan som vi umgås mycket med!


Ikväll hade jag, Lydia o Elon pizzamyskväll!! 

T o F hade en hemlig kväll tillsammans ... som dom hade planerat sedan länge. . 
Dom skulle komma hem efter 22 någongång ... 

Å för Fredde räcker de inte med att åka till Valbo eller gävle inte... vem!! Handlar julklappar en fredagskväll innan jul 😏


Men jag njuter av att få julfixa här

Hemma, tända en brasa o massor av ljus! 
Alla paket är inslagna och jag har ju handlat på tok för mycket i år, usch! 
Ringde till F o bad han köpa en traktor till Elon också - han älskar ju traktorer å jag har köpt rätt tråkiga julklappar till han. 

Nu ska jag o Lydia öppna en choklad ask o fixa lite fina julnaglar och mysa vid tv.n 
God Jul!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0