Lördags städning!

De är inte alltför ofta jag moppar golven, tyvärr! Men idag hände det! 

Jag gillar att ha städat men att både dammsuga o moppa alla golv tar nästan en hel dag så de blir sällan man tar sig tid / har tid.

Såklart ska Elon göra allt lika jag gör, å de är klart han får 😃 men de blir lite mer blött än jag tänkt mig 🙈



Men fint blir det! 

Lydia ligger med öronvärk o känner sig hängig, hon vaknade även inatt med värk i örat så jag hoppas de ger sig av sig självt snart. 

Jag funderar på att sälja min älskade bugaboo! Använder den fortfarande en del, men alldeles för lite för att den ska vara kvar känns de som! Det är en dyr vagn så nästan bättre att sälja iväg den! 

Men jag kommer nästan fälla en tår,- jag verkligen super älskar vagnen!!! Men alltid när vi ska bort så tar vi numera med den smidigare scooter vagnen från Emmaljunga som inte tar så stor plats i bilen.... 
svårt val! Men jag har en del tillbehör med också så ska försöka fota allt! Vet ni någon som är intresserad kan ni hojta till! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0