Bergs slussar och leksaksmuseum!

Torsdag och äventyret fortsätter!

Vaknade utvilade efter att ha sovit riktigt bra i sköna hotellsängar! 
Frukosten på det här hotellet var BRA 

Mycket gott att välja på, lugn mysig och ett avslappnat intryck! 


Mycket som lockade även kidsen! 


Jag uppskattar fina tallrikar! 


Jag blev som barn på nytt o tog lite "efterrätt" jag med, fast jag aldrig brukar det, men allt såg så fint ut!


Åker ner för att checka ut!


Stannar vid Bergs slussar för att äta glass och kolla in fina båtar som slussades!


Kollade på änder!


Det var väldigt fint där! 


Åkte vidare, stannade på leksaksmuseum! Här fick de köra spårvagn! 


En gammal docka från 1921.. 

spännande att få ta del av och läsa dockans historia.

En gammal bilskrot med skrotbilar som var väl lekt av barn från förr.


Åkte vidare,- stannade för lunch! Är det något jag försöker undvika så är det snabbmat, bara för att man har barn behöver man inte stanna på mc Donalds exempelvis, de finns annan mat,- som inte behöver kosta mer.. men som är Såå mycket bättre och godare! 


Elon fick sitta vid ett sånt gulligt minibord! 


Gör av med lite energi innan vi åker vidare.... 🚗💨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0