10 dagar gamla!

Tisdagen är här o imorgon är det superfredag igen, jag älskar att jobba på fredagar! Mitt humör är på topp och allt går som på räls oftast...

Dock har jag haft två tröga veckor nu då jag känner av stress o press igen, magen säger ifrån direkt! 
Bubblar i magen o jag känner mig helt slut o illamående, - magkatarr! Som jag får nästan alltid 1 gång om året minst o speciellt på höstarna... känslig nå så grymt! Vill ha koll på allt o vara på topp på jobbet där man jobbar heltid o däremellan vara en supermorsa! Inte lätt att få ihop de alltid. Men jag gör så gott jag kan! Men de tar på krafterna att gå runt varje Dag o känna den här jäkla känslan! 

Efter att jag kommit hem från jobbet 17.20, o ätit o plockat undan så cyklade vi till korna! 

Elon i himmelriket,- han som lever för traktorer o djur!


Kalvarna var födda för 10 dagar sen! Så otroligt söta och nyfikna var dom! 


Gulligast var nog den här!


Å den här slickade sig i näsan 😂


När vi kom hem så lekte vi lite med kaninisen våran o fyllde på med lite färskt gräs o gotta i buren innan de var dags att äta lite kvällsfika o göra godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0