Veckan som gått!

Hej och hå vad tiden går,- mina kvällar känns så korta!

Har så mycket jämt med bara vardagsbestyr,- tvätta, hänga tvätt, vika tvätt,- laga mat,- duka undan,- diska, dammsuga, hinna med lite promenader o sånt man prioriterar - ja ni vet! 
Jag önskar mina dygn hade 2 timmar extra / dygn ... o alla dessa kläder! Åh ! Alla bara droppar dom överallt .... dom ligger överallt!! 

Va har jag mer gjort,- jo! Haft loppis igen,- på kommunalhuset! Välbesökt och uppskattat och jag är nöjd! 


Vårt bästa köp- Pippi kläder till Herr Elon Långstrump! 


Så stolt han blev över dom! 


Tårtkalas hos syster yster när Mathias fyllde år! 


Haft lunchdejt med min lilla Böna,- Filippa! 


Vi har tittat på spännnade Brynäs matcher 


Väldigt spännande! 


Jag har haft migrän 4 dagar på rad och ätit 2 migrän tabletter / dag,- när de äntligen försvann unnade jag mig ett glas bubbel! 

Min migrän förstör så mycket av min vardag!

Jag har lunchat på min favorit restaurang brända bocken! Alltså deras fisk!! Galet bra! 


Även ätit mindre bra mat,- ett lunch besök på Max innan tåg museet med Elon! 


Ser ni den orangea traktorn? Där stod han i 20 minuter o bara pekade och tittade och vela så hemskt gärna ha traktorn... 


Jag har fått hjälp med disken av min lilla diskar mästare! 


Jag har även lagat Raggmunk med fläsk,- en favorit som hela familjen älskar! När vi äter det får vi aldrig över till matlådor! 


Nu hejar vi fram Guldet här hemma i soffan!! Heja Brynäs säger vi!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0