På resande fot!

Hej i fredagsmorgonen! 

Igår jobbade jag sista dagen innan helg,- så skönt! Jag känner att jag är inne i en ond cirkel nu...stress! 
Mår inge bra när de blir för mycket och vem gör det! Stressar på som en galning på jobbet och ändå känner jag mig efter,- kommer hem sur som en citron o gnäller och skäller,- men försöker att tänka om! Tack och lov att jag varit med förr,- känner igen signalerna,- har en del verktyg - andas - tänker om- bromsar så funkar det än så
Länge!

unnade mig en finlunch ute i Solen på Brända Bocken igår,- dom har verkligen bästa lunchen i stan! 


Idag är jag ledig! Ingen semesterdag,- den här dagen har jag jobbat in! Under 3 veckor har jag jobbat över / jobbat in luncher och börjat tidigare på morgonen för att kunna få en ledig fredag,- De här behövde verkligen jag nu! 

Klockan ringde 6 och vi satte oss i bilen för att styra mot vårat Älskade Lofsdalen! 


Tack gode Gud är Elon nöjd i bilen än så länge,- och vi är snart i Järvsö! 


Annars har vi svårt att åka bil med han då han får panik i bilstolen och med bältet. 

Men som sagt! De ska bli Så underbart! 
Sola,- basta - åka skidor,- dricka drinkar - åka pulka - grilla korv - äta våfflor - after ski och bara få extratid med familjen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0