Vad hände med kaninburen?

Vilken dålig uppdatering jag bjuder på,- men vet ni! Denna vecka gav jag 100% kvällstid till mina barn ist för blogg och sociala medier! - det känns i hjärtat att lämna en ledsen kille på dagis och sedan jobba långa dagar o komma hem närmare 17.30! Då vill jag ha mysiga kvällar och bara umgås! 
Elon trivs på dagis,- men de är ju alltid ledsamt att vinka hejdå! 
Nu har han sån tur att han har Världens Bästa mormor och morfar som hämtat tidigt hela veckan,- lycklig son och lycklig mamma! 💙❤️ 


Jaa,- såna här bilder bjuder Thea på numer ;) hon har ju vissa lektioner på Solängen o då stannar dom kvar på stan för att åka hem på någon buss sen! Men de börjar kosta pengar att ha en tjej i typ tonåren ;) nu ska de köpas kaffe frappe på Waynes o liknande och sånt unnar jag mig inte ens själv 😆

Lydia är en riktig konstnär! 

Se så fint! Tänk va lycklig man blir av att få en teckning som är så välarbetad och som tagit tid,- det här kallar jag nyttigt!! Bort med mobiler o HA mobilförbud hemma o tvinga barnen att göra annat,- de är verkligen värt det! 


Å Elon - vår lilla trädgårds mästare och djurskötare är helt bedrövad över vad som hänt med vår älskade kanin! 
I veckan när jag gick till bilen på morgonen var buren helt trasig och brädorna låg liksom Inåt i buren,-
Troligen har Herr Räv varit här på besök?! 
Hur skulle annars buren kunna gå sönder så? Stackars lilla kanin!

Nu ska jag väcka Elon så ska vi ta oss till öppen gård! Han som älskar traktorer kommer tycka de blir kul! 

Ha en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0