Söndag, ägg och trasig telefon

Måndag och ny vecka igen! 
Igår var vi på öppen gård igen - 

Elon är så fashinerad av djur! 

Först av alla var vi också! 

Vi åkte traktor och vagn! 

Å fikade! 

Vi köpte fina ägg! Å hade en trevlig förmiddag! 

Sen fick vi besök av gammelmorfar och mina kära svärisar! Elon fick nya regnmössor till dagis! Det var ju toppen! Så fick han gosa med farfar och vovven också - 10 poängs dag! 



Måndag kväll o vi myser i soffan efter dagis! Thea hade sett han idag,- o tyckt så grymt synd om han,- för han hade ramlat o blivit så ledsen,- hon hade så gärna velat gå in och tröstat han! Mitt lilla hjärtegryn! 💙

Imorgon ska jag lämna in min mobil på lagning,- Elon har kastat den i golvet så tryck knappen hänger o slänger... Så nu blir jag utan allt bank id o sånt ni vet... Ska få låna theas gamla 4.a under tiden- 10 långa dagar får ja vänta...


Godnatt! 



Kommentarer
Postat av: Anna

Så mysiga bilder! :)

2016-09-13 @ 16:38:04
URL: http://dcentury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0