Kaninen lever!! :-)

Hej i varmaste finaste höst dagen! 
Såå härliga dagar vi har! 
Idag har vi varit på Öppen gård hos Walleräng och fått lite inblick i deras ekologiska jordbruk och vilket enormt jobb dom gör,- jag gillar bönder! Hejja dom säger jag... O va ni än gör- köp gefleortens för Guds skull! 


Vi tittade på jättefina höns med roliga frisyrer! 

Dom här var så fina,- såg nästan ut som låtsas! 

Elon var fashinerad över kalvarna som var endast 6 dagar gammal! 

Å givetvis ville han upp i traktorn :-) 

Väldigt reserverad.... Men han vägrade gå ur den 😅

Som han trivdes bland dessa maskiner! 

Med pappa och tittar på dom stora kossorna! 

Hej hej kossan! 

En av dom vela gärna ta en selfie,- så jag lånade ut mobilen en sväng :-) 

Mitt Lill hjärta! 

Hälsar på kaninerna! - å vet ni!!! Appropå KANIN!!!! Jag som trodde våran blivit uppäten av en räv 😂😂😂 
Fredde kommer springandes när jag står i duschen o säger att kaninen sitter under studsmattan 😂 tur!!! 

Nu ska vi tända grillen,- entrecôte står på vår meny! 


Men först - en trehjulings tur... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0