Inskolad och klar!

Godmorgon före tuppen och mitt i natten! 
Idag kommer bli en gäspig dag... Elon sover inte längre känns det som.. Han kan inte komma till ro - alls!!- han snurrar - sätter sig- ålar o bökar hela nätter o stånkar å är vaken...
Han sov ingen middag igår på hela eftermiddagen heller.. Tydligen vanligt o att de kan bli så här av alla intryck! Men igår trodde jag allvarligt han fått damp o alla bokstavs kombinationer som går.. Han kunde inte vara still! Någon som vet om de kommer bli bättre?


Men nu är han inskolad och klar! Han har varit duktig o de har gått bra! 
Hoppas på lite lugna nätter snart.. Denna dag kommer bli kämpig! 
Ska strax väcka tjejerna o vinka av dom! 

Thea åker trots sjuka.. Hon hade somnat direkt efter skolan igår sa F o sov hela eftermiddagen tills jag kom från jobbet,- hög feber och förkyld! 

Vi grillade oxfilé igår och jag hade köpt med mig färsk majs hem,- de går ju inte att äta den andra gummi majsen som finns! 

Nu ska jag göra liv i huset - sätta på kaffepannan! De är de första jag gör varje morgon! 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Tröjan var ju helt underbar!

Svar: Tack 😍 visst ÄR den grym 👌🏼
Amanda

2016-09-03 @ 12:30:30
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0