Gefleortens!

Hej torsdag! Imorse får jag syn på Elon son cirkulerar som reklam för Gefleortens! - dom blev ju så förtjusta i honom på Öppen Gård,- o tyckte han var så gullig som ville ha mer o mer mjölk av dom att smaka!

Gullig bild va :-)
Jag har tagit tag i planteringen ikväll,- så nu är de lite fräschare hos oss! Och ordning och reda är ett måste. Jag kan tyvärr slarva utomhus hos oss men inomhus... Jag plockar konstant!! De ska vara städat varje dag,- plockat iallafall!

Å nu fick jag äntligen lite tid eftersom världens bästa föräldrar bjöd på middag ikväll - vardagslyx!
Nu ska jag sova,- å imorgon är det Fredag! Bästa dagen,- o min fina Thea har namnsdag! Då blir de paket ;) ja .. Självklart firar jag mina barns namnsdagar! De har alltid min mamma gjort med min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0