Ett kärt besök!

Godkväll! - den negativa känslan sitter kvar,- o jag har otrolig träningsvärk i magen,- Värk i armar och olust känsla,- jag tror det är stress igen.. Jag är känslig för sånt... Vet att det är ärftligt och genetiskt och eftersom jag har det så nära inpå mig så är jag livrädd för stress! Jag har jobbat stenhårt hela augusti och september och tycker de ju är så kul men man märker att de inte funkar att både ha tok städat hemma,- skinande speglar, skurade golv, tre barn och heltids jobb! Så jag får helt enkelt lugna ner mig lite :) jag stressar upp mig så lätt,- lämnar Elon 6.45 och kommer inte hem förrän 17.15 (inte jämt tack o lov)... Å då blir de så att jag lär lista allt jag "måste göra" typ laga mat, tvätta, hänga tvätt, handla, tanka bilen, å iväg på nå möte eller nå som hänger över en titt som tätt! Ja måste lära mig att de är ok med en stökig hall, en full tvättkorg och lite stök på köksgolvet.
Det kommer försvinna bara jag tänker rätt!
Idag fick jag besök på kontoret! :-)
De var planeringsdag på dagis,- så då kom Elon upp!

Så mysigt att få kramas o pussa på han lite :-) han var fascinerad över utsikten!

Kvällens middag fixade min fina sambo ikväll tills jag kom hem! Kantareller o fläsk o pasta o grejer,- jättegott!

Nu ska jag sova,- inte alla som lägger sig kl 21 men det gör JAG och jag tycker det är SÅ skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0