Bonde Söker Fru!

Igår var det äntligen dags! Bonde säker fru program nr 1 och självklart satt vi bänkade hela familjen 😃 vi tycker de är så bra allihopa!

Vi värmde ostkaka i ugnen och mumsade på det! Såå gott!

Å hemkokt hjortronsylt till det!

Som jag längtat efter rotmos och fläsk! Så gott och det var längesen nu!

Det är inte så dumt med dessa höstkvällar,- mysigt att få tända ljus och umgås inomhus också! Så stolt över mina barn som är så duktiga i skolan och är noga med sina läxor! Dom är så lättlärda! Lydia hade en väldigt rolig läxa den här veckan! Å vilken tur man har när dom gör läxan med glädje!

Lämnade en glad Elon på dagis imorse,- FÖRSTA dagen han inte blev ledsen när jag vinkade och åkte,- men de kanske var för att de var ett annat barn som skrek som en gris 😄 då tänkte väl Elon att det var lika bra att vara tyst!

Ha en fin dag! Nu är min kafferast slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0